Ziemia, którą znamy jako planetę fizyczną, pełną różnorodnych form życia, jest w rzeczywistości czymś więcej niż tylko materialnym światem. W duchowej perspektywie jest to jedna z wielu szkół dla rozwoju Dusz w naszej galaktyce.
Dusze przybywają tutaj, aby uczyć się, doświadczać i wzrastać w drodze do swojej pierwotnej jedności. Jak każda szkoła, Ziemia ma swoje unikalne cechy i cele, które czynią ją wyjątkową w kosmicznym systemie edukacyjnym.
1. Cel Ziemi jako szkoły
Dusze przybywające na Ziemię mają jedno podstawowe zadanie – zdobywanie doświadczeń poprzez dualizm i różnorodność życia materialnego.
Ziemia, jako szkoła, uczy:
• Równowagi między światłem, a ciemnością.
Dusze na Ziemi muszą doświadczać zarówno cierpienia, jak i radości, aby zrozumieć ich naturę i nauczyć się, jak wybierać harmonię.
• Kreacji w materii.
Na Ziemi Dusze uczą się, jak swoje duchowe intencje przekształcać w materialne formy – poprzez tworzenie, budowanie i współdziałanie.
• Zrozumienia wolnej woli.
Dusze odkrywają, że mają wybór. Każda decyzja, jaką podejmą, prowadzi do nowych lekcji i konsekwencji.
2. Ziemia na tle innych szkół
Deyev sugeruje, że wszechświat jest pełen planet i rzeczywistości, które służą różnym celom Dusz. Ziemia jest tylko jedną z takich szkół, a jej specyfika wyróżnia ją spośród innych:
• Niski poziom świadomości zbiorowej.
Na Ziemi Dusze doświadczają bardzo wyraźnej iluzji oddzielenia – zarówno od siebie nawzajem, jak i od wyższego źródła. To sprawia, że lekcje są trudniejsze, ale jednocześnie głębsze.
• Wolna wola w warunkach ograniczeń.
W przeciwieństwie do innych szkół, gdzie Dusze mogą mieć pełną świadomość swojego pochodzenia, Ziemia zmusza Dusze do działania w warunkach zapomnienia ich duchowej natury.
• Intensywność emocji.
Życie na Ziemi pozwala Duszom doświadczać intensywnych emocji, takich jak miłość, gniew, strach czy radość, które w innych rzeczywistościach mogą być mniej wyraźne.
3. Etapy nauki na Ziemi
Podobnie jak w szkole, Dusze przechodzą na Ziemi przez różne etapy nauki.
• Początkujące dusze
Te, które dopiero zaczynają swoje doświadczenia w materii, uczą się podstawowych lekcji, takich jak przetrwanie, instynkt i relacje z otoczeniem.
• Dusze rozwijające się
Dusze na tym etapie zaczynają interesować się świadomością, poszukiwaniem sensu i pracy nad sobą.
• Zaawansowane dusze
Dusze, które osiągnęły wysoki poziom zrozumienia, stają się przewodnikami dla innych, pomagając im w ich rozwoju.
4. Rola cierpienia i wyzwań
Deyev wielokrotnie podkreśla, że cierpienie na Ziemi nie jest karą, lecz narzędziem nauki. W szkole Ziemi:
• Cierpienie uczy empatii
Dusze doświadczają bólu, aby zrozumieć cierpienie innych i rozwijać współczucie.
• Wyzwania rozwijają siłę
W trudnych sytuacjach Dusze uczą się przezwyciężania ograniczeń, co wzmacnia ich duchową esencję.
• Konflikt prowadzi do zrozumienia jedności
Poprzez doświadczanie podziałów, Dusze odkrywają, że prawdziwą naturą życia jest jedność i współpraca.
5. Powiązanie Ziemi z innymi szkołami
Ziemia nie jest samotną wyspą w galaktyce – jest częścią większej sieci szkół Dusz. Dusze, które uczą się na Ziemi, mogą po zakończeniu swojej nauki:
• Przechodzić do innych szkół
Planety o wyższym poziomie świadomości oferują bardziej subtelne lekcje, np. dotyczące kreacji i współistnienia.
• Powracać na Ziemię jako nauczyciele
Niektóre Dusze, które ukończyły swoją naukę, decydują się wrócić, aby wspierać inne Dusze w ich rozwoju.
• Dzielić swoje doświadczenia z innymi duszami
W galaktycznej sieci świadomości Dusze mogą wymieniać energię i wiedzę z Duszami z innych szkół.
6. Dlaczego Ziemia jest wyjątkowa?
Deyev sugeruje, że Ziemia jest szczególnym miejscem nauki z kilku powodów:
• Unikalne połączenie duchowości i materii
Dusze na Ziemi muszą nauczyć się równoważyć duchowe dążenia z materialnymi realiami.
• Przełomowy moment rozwoju
Obecny etap ewolucji Ziemi to czas intensywnych przemian, które oferują duszom wyjątkowe możliwości rozwoju.
• Różnorodność
Ziemia oferuje niezwykłe bogactwo doświadczeń – różne kultury, środowiska, wyzwania i relacje.
7. Jak ludzkość wpisuje się w tę teorię?
Ludzkość jest kluczowym elementem szkoły Ziemi. Każdy człowiek jest Duszą, która zdecydowała się wcielić tutaj, aby:
• Zdobywać lekcje indywidualne
Każda Dusza ma swoje unikalne cele i wyzwania.
• Współpracować z innymi
Ludzkość jako zbiorowość ma nauczyć się współistnieć w harmonii, co jest kluczowym krokiem w rozwoju dusz na Ziemi.
• Wzbogacać świadomość Ziemi
Ludzie, poprzez swoje doświadczenia, wpływają na energetyczne pole Ziemi, które ewoluuje razem z nimi.
8. Ostateczny cel szkoły Ziemi
Celem Ziemi jako szkoły dla dusz jest przygotowanie ich do:
• Zrozumienia swojej prawdziwej natury
Dusze mają nauczyć się, że są czymś więcej niż ciałem, emocjami czy myślami.
• Współtworzenia harmonijnej cywilizacji Dusz
Ludzie, jako wcielenia dusz, mają stworzyć społeczeństwo oparte na miłości, współpracy i świadomości duchowej.
• Powrotu do pierwotnej jedności
Po zakończeniu nauki na Ziemi dusze mogą zintegrować swoje doświadczenia i w pełni połączyć się z matką-duszą, stając się świadomymi uczestnikami większej kosmicznej jedności.
Podsumowanie
Ziemia jest unikalną szkołą dla dusz, która oferuje intensywne lekcje w warunkach dualizmu i iluzji oddzielenia. Dusze przybywają tutaj, aby rozwijać się poprzez wyzwania i różnorodność życia materialnego, zdobywać mądrość i współtworzyć większą harmonię. W kontekście galaktyki Ziemia jest częścią większej sieci szkół Dusz, które wspólnie budują świadomość wszechświata. Poprzez swoje doświadczenia na Ziemi Dusze wnoszą swój wkład w rozwój całej galaktycznej Cywilizacji Dusz.